Garantie

Bij Eyelove vinden we het erg belangrijk dat u tevreden bent en plezier heeft van uw nieuwe bril. Dus mocht u niet tevreden zijn, dan bent u altijd welkom om terug te gaan naar een van onze verkooppunten. Onze opticiens bezoeken minimaal eens per 2 weken onze verkooppunten, indien gewenst kunt u een afspraak met hen maken om samen een oplossing te zoeken. Soms is iets relatief gemakkelijk te verhelpen en soms zal er gekeken worden of het met een nieuwe bestelling opgelost is.

Mocht uw bril daarna nog niet goed zijn dan geven wij altijd een niet goed=geld terug garantie (uitleg). Komt u dan binnen 30 dagen terug in de winkel.

Wij geven 1 jaar fabrieksgarantie op het montuur (breuk en/of beschadiging door fabricagefouten) en 1 jaar op coating (loslating) van de glazen. Er is geen garantie op gebruikerskrassen en breuk door oneigenlijk gebruik. Op randloze monturen (glasbrillen) is geen garantie op glasbreuk.