0% Complete
0/17 Steps

Stap 3: Klaar binnen 14 dagen

Hoofdstuk Progress
0% Complete

tijd in beslag. 

Als jullie de bril besteld hebben in de Eyelove computer, controleren we deze en nemen wij deze binnen enkele uren in productie. Vanaf dat moment kan er dus niets meer gewijzigd worden aan de bestelling van de bril. Kom je tot de ontdekking dat je een foutje hebt gemaakt? Neemt dan zo snel mogelijk contact met ons op, dan kijken we samen naar een mogelijke oplossing! 

We leveren de bestelde bril binnen 14 dagen. Mocht dit onverhoopt niet lukken, dan nemen wij contact op met de klant om ze hierover te informeren.

Als de bestelde brillen klaar zijn, volgen er nog een aantal belangrijke stappen: 

  • Je ontvangt een aantal keren per week ‘s nachts de bestelde brillen.
  • Deze worden verstuurd in een blauwe krat, welke in de speciale koerierskast wordt gezet die aan je winkel is bevestigd.
  • Je ontvangt een dag van te voren een melding als er een krat naar je onderweg is, zodat je deze s morgens direct kan pakken. We zullen je precies uitleggen hoe dit werkt. 
  • Bij binnenkomst van de levering controleer je of alle brillen van de pakbon ook in de krat zitten.
  • Je haalt alle geleverde brillen ook even uit het rode doosje om te controleren of alles in orde is. Alle brillen worden ook door ons aan een kwaliteitscontrole onderworpen maar het is goed om deze ook bij ontvangst te controleren. Je weet ook nooit wat er tijdens het transport is gebeurd. 
  • Daarna meld je de pakbon van de geleverde brillen binnen in de Eyelove computer (hier krijgt je ook nog uitleg over).
  • Als je dat gedaan hebt, is dat het moment waarop klanten bericht krijgen dat hun bestelde bril is geleverd. Ze ontvangen hiervoor één afhaalbericht via e-mail. Dit gebeurt binnen een uur nadat je de brillen binnen hebt geboekt. Voor iedere bril ontvangt de klant een apart afhaalbericht. In de bijlage van dit afhaalbericht is ook een officiele factuur toegevoegd, welke de klant kan indienen bij de zorgverzekering.

Of iemand recht heeft op een vergoeding ligt aan het type pakket en eventueel eerdere declaraties, dit zal de klant zelf moeten navragen/regelen.