0% Complete
0/17 Steps

Garantie, hoe werkt dat?

Hoofdstuk Progress
0% Complete

Bij Eyelove vinden we het erg belangrijk dat de klant tevreden is en plezier heeft van zijn/haar nieuwe bril. Mocht de klant onverhoopt niet tevreden zijn, dan is hij/zij altijd welkom om terug te komen.

Vooropgesteld lossen wij de klacht graag voor de klant op, hiervoor bezoeken onze opticiens regelmatig onze verkooppunten. Het is dan mogelijk om een afspraak met hen in te plannen bij een Eyelove verkooppunt naar keuze. Wellicht kunnen zij de klacht oplossen door de bril beter af te stellen, een andere sterkte of een ander type glas te bestellen.

Wij geven 1 jaar fabrieksgarantie op het montuur (breuk en/of beschadiging door fabricagefouten) en 1 jaar op coating (loslating) van de glazen. Er is geen garantie op gebruikerskrassen en breuk door oneigenlijk gebruik. Op randloze monturen (glasbrillen) is geen garantie op glasbreuk.

Bij Eyelove hanteren wij verder een niet goed-geld terug garantie. Deze garantie geven wij indien de bril niet goed opgemeten of geproduceerd blijkt te zijn. Dit is iets anders van de fabrieksgarantie en deze garantie wordt hieronder beschreven: 

Verder geven wij één jaar fabrieksgarantie op het montuur (breuk, beschadiging door fabricagefouten) en één jaar op coating loslating) van de glazen.

Er is geen garantie op gebruikerskrassen. Op randloze monturen (glasbrillen) is er geen garantie van toepassing op glasbreuk.