0% Complete
0/17 Steps

Stap 4: Persoonlijke afstelling

Hoofdstuk Progress
0% Complete

Als de klant zijn/haar bril komt ophalen, dan volgt nog een heel belangrijke stap; het afstellen van de bril! Pak de bril uit en controleer eerst bij de klant of deze prettig kijkt en deze goed zit. Het correct afstellen van de bril is van groot belang voor het kijkcomfort. Als een bril scheeft zit of afzakt, kortom waar je niet recht doorheen kijkt, zal ook niet als prettig worden ervaren. 

We vinden het afstellen van de brillen zo belangrijk dat je hier een aparte training voor krijgt, bij jou in de winkel.

Als de eerste bestelde brillen worden geleverd (binnen 14 dagen na opening), dan komt onze regiomanager je helpen en zal je trainen in het afstellen van brillen. Mocht je ergens niet uitkomen of mocht je nog eens een training willen volgen, dan mag je altijd contact opnemen met je regiomanager.

Ook heb je de mogelijkheid om voor een klant via een webagenda een afspraak met de regiomanager (tevens opticien) in te plannen. Zij hebben veel kennis en ervaring in huis en kunnen dus vragen beantwoorden of klachten oplossen waar je zelf niet uitkomt.